torsdag 5 november 2009

Otroligt trött idag. Inte så ovanligt när det gäller mig direkt.. men är extremt trött idag!
Svårt att vakna till när det är mörkt ute, och vakna när det är kolsvart.. inte så himla kul!
Betydligt mycket svårare att ta sig upp!
Robin sover dessutom längre han med, han har ju varit lite som en väckarklocka om man försovit sig tidigare.. ;)

Jerry tog iaf sprutan igår, hittills inte känt nått alls, förutom lite öm i armen, men det är ju sånt man får ta!
Nu ska det bara bestämmas en tid då jag ska gå eller om jag ska vänta och ta samtidigt som robin, eftersom han är tvungen att vänta i två veckor.
Ska försöka få med mig lillebror med samtidigt. inge kul och gå själv. men han är så rädd för att bli sjuk av sprutan så.

Ja, nu är det inte långt kvar till söndag. ska bli riktigt kul. Hoppas bara att det är bra kör-väder.
Vill inte att det ska bli snorhalt. inge kul med mig i bilen då!

Nej, ska klä på honom ytterkläderna så att jag kan åka och lämna honom. de ska ju dessutom fotograferas idag. kom ihåg det. :)

Inga kommentarer: