måndag 16 november 2009

Besöket hos Sjukgymnasten gick jätte bra, förutom att min rygg är sned, jag är allmänt jätte stel och spänd i både nacke och huvudmuskler. suck.
Men det kanske kan förklara min ständiga huvudvärk och illamående..
Att jag inte sett att rygg och nacke är snett är för mig nu ett mysterium.
Det skiljer 5-7 cm på höger axel och vänster axel. Syndes SÅ otroligt tydligt när hon bad mig titta i spegeln. och hor förstod inte heller hur jag INTE kunde veta det!
Men men, nu vet jag. och känner mig sned hela jag sedan jag gick därifrån.
Tycker helt plötsligt att man lutar åt höger.. skrattar.. och försöker anstränga mig för att go rakt. går inte så bra.
men men, ska tillbaka på torsdag!
däremot tyckte hon att det var konstigt att de inte hade gjort en röntgen utav mitt huvud och nacke.. Vilken i ordningen som säger det nu?!

Ska alldeles strax åka iväg till jobbet. Ska som det ser ut just nu, jobba hela veckan.
Egentligen har jag inte alls tid med det. då jag har mycket och läsa, och två uppdrag att skicka in denna vecka. Men samtidigt så känner man att man vill jobba.
Kommer vara helt slut när denna vecka är över. Kommer få jobba på dagarna och plugga på nätterna, när jag ska hinna med och sova, det vet jag inte.. :/

Helgen gick fort. Tack alla för i lördags. det var jätte trevligt, trots min hemska huvudvärk.
Men jag höll mig iallafall uppe.. ;)
Nu längtar jag tills fredag och helg igen, men hela veckan kvar..

2 kommentarer:

A-K sa...

Tack desamma!! Vad stor Robin har blivit! Ja vi pratade om att ses nån helg i början av Dec.. minns inte nu vilket datum men Karin lär nog maila oss snart ;-) Hoppas värken försvinner snasrt och att ryggen blir rak!
Kram!

Jenny sa...

Har du blivit sned pga av värken (dvs gått snett och därför blivit sned eller dyligt) eller har du alltid vart sned? *undrar*
Kram