torsdag 19 november 2009

Trött trött och trött. Beskriver ungefär hur jag känner mig idag!
Lämningen av Robin gick inte alltför bra heller, han var jätte ledsen när jag skulle gå och fick nästan panik! Fattar inte varför, för det brukar verkligen gå hur bra som helst!
Bara han inte håller på att bli sjuk, det har vi inte riktigt tid med.. om man får säga så.
Men blir han det så kan man ju inte direkt göra så mycket åt det. Men han verkade inte varm eller så.. men var lite grinig som han brukar vara innan.

Ska snart åka till sjukgymnasten. Har inte riktigt bestämt vilken sorts träning som jag tycker skulle kännas bäst. Så vi får väl se.. får fråga lite mer vad sakerna handlar om när jag kommer dit.
Sen så blir det hem och ducha och sen plugga så mycket det går innan man ska iväg och jobba.
Ingen lust alls och jobba idag eftersom jag sovit dåligt. och känner mig allmänt nere idag. Men det är bara att rycka upp sig och ta sig iväg.

Har försökt hinka i mig kaffe nu under morgonen, och mer lär det bli. Vad kaffe kan vara beroendeframkallande.. Jag klarar mig verkligen inte utan det.

Idag fyller Krille och Martina år. Grattis till er!
Imorgon fyller svärmor år. Men eftersom jag jobbar så blir det ingen tårta och gratulationer för min del imorgon, utan skulle ta det på söndag istället.
Mycket födelsedagar nu!

Inga kommentarer: