tisdag 17 november 2009

Vaknade med världens migrän imorse. Har fortfarande otroligt ont. och har tagit migrän medicin och ska lägga mig en stund. Ska jobba sen, så har inte tid att ha ont.
Får kanske skylla mig själv, då jag satt uppe och pluggade i natt med, men jag måste ju hinna med den biten med, så har inte så mycket till val direkt.

Robin är lämnad hos dagmamman, och jag har lite ångest för att jag vet att vi knappt kommer att ses denna vecka. I söndags så sov han när jag kom hem, sen igår så träffades vi en kort stressig stund på morgonen, eller ja, jag var stressad eftersom jag skulle till sjukgymnasten, sen så sov han när jag kom hem igår kväll. och i morse var det samma sak, bara en stund på morgonen, för att jag vet att han kommer att sova när jag kommer hem från jobbet ikväll med. Förhoppningsvis så kanske han är vaken imorgon när jag kommer hem, om det inte är mycket och vi blir sena imorgon med.
Men det är ju bara denna vecka. tack och lov!

Till syster som undrade: Jag vet inte om jag vart så hela livet, men de kollade ju ryggen när man gick i högstadiet(?) eller om det var mellanstadiet, och då sa det inget om det. Men hon trodde att det säkert hade med kassa jobbet och göra. Men att det förvärrats eftersom jag gått och haft ont.. och allt hamnat lite på sned. Eller mycket på sned kanske man ska säga. hmm..
Fick inte så mycket mer till svar.. kanske får fråga mer på torsdag!
Förresten så saknar jag er.. :)

Nej, nu blir det till att lägga sig innan jag kräks av denna huvudvärk!

Inga kommentarer: