torsdag 23 oktober 2008

Denna dag också över..
Inte gjort överdrivet mycket idag.. myst och busat en massa med robin.
sen städat hela lägenheten, har till och med skrubbat hela toaletten för hand. haha.
Inte så roligt kanske, men resultatet blev bra. Även hunnit med och tvätta lite.
Vart till apoteket och hämtat ut mer medicin till mig själv.

Robin har inte alls sovit bra hittills ikväll, så hoppas verkligen inte att natten kommer att bli likadan. Vet inte alls vad det är, men han vaknar hela tiden. Mardrömmar?!

Suttit och kikat runt på lediga jobb, inte hittat mycket men ska skicka iväg en ansökan till några ställen iallafall är det tänkt.
Ska ner till cvl nästa vecka och få hjälp med att skicka iväg ansökning till mina distans-studier igen, det blev ett lite längre uppehåll än det var tänkt. Hoppas bara att jag hinner läsa klart några kurser nu innan jul, så jag inte bli tvungen och vänta till i vår igen.

Första gången sen vi flyttade hit så känner jag mig nästan lite rädd för att vara ensam hemma, inte för att jag är ensam, robin är ju hemma, men ensam vuxen. Jätte konstig känsla. Jag vet, jag vet att jag ALLTID oroar mig för allt och ingenting, men jag kan inte hjälpa det.. jag är sån.

Ska kika runt om det finns nått kul att kika på på tv ist.

Inga kommentarer: