lördag 18 oktober 2008

Varför i helvete ska man ha mens för?! Ja, jag förstår väl anledningen.. men varför inte bara typ varannan måndag! Varför ska vissa kvinnor inte lida alls av det medan vissa har jätte problem?!
Just såklart så ska jag ju jag vara en av dem som typ dööör varende gång mensen kommer.
Jävla hemska smärtor! kan ju knappt gå..

jaja.. skitsamma.. ont gör det, men det är väl helt enkelt bara att acceptera.

Igår hade vi lite besök här, grabbarna drack lite öl och vi spelade alias. jag med krille i mitt lag, vi kom tvåa, både räknat framifrån och bakifrån. haha
Sen så kikade jag såklart på IDOL. Höjdpunkten på hela veckan, haha..

Fortfarande skit ont i halsen med.. men känner mig lite bättre i kroppen nu än vad jag gjorde i morse. Så hoppas att det går över snart.

Nej ska gosa lite med robin nu innan han ska sova!

Inga kommentarer: