onsdag 15 oktober 2008

Åh vad irriterande, det tar ungefär 1timme för mig att lägga upp 50 bilder på pixbox nu för tiden. Gick mycket fortare med blixtvik. och jag som har ungefär 400 bilder att lägga upp nu.
suck
men vad gör man?! Måste ju lägga upp de ändå.. så får sitta här och vara irriterad varende gång som jag ska lägga upp bilder i fortsättningen.

Dagen har annars varit bra.. inte gjort så mycket, mest pratat i telefon skulle man kunna säga.
Robin har haft farfar här, eller vi, men han har mest lekt med robin hela dagen. sen så lagade vi mat och åt tillsammans och lite så.
Så jag har mest städat och tvättat. ÄLSKAR att ha tvättmaskin. Nu blir jag nästan ledsen när jag inte har något som behöver tvättas, så tvättar nästan i onödan ibland. haha. Töntigt ja visst!
Nej, men det är ju kul. även om det kanske är liiite tråkigt med tvättställningen som står upp efteråt. då vi inte har någon torktumlare. Men det är det värt.

Nej, ska dricka lite kaffe nu, och kika lite på tv medans jag väntar på att gubben ska koma hem från jobbet.. Det här är en ensam kväll skulle man kunna säga! Tur att det finns telefoner iaf.

Inga kommentarer: