onsdag 22 oktober 2008

Något bättre i halsen idag, skönt, kan lova att jag nästan jublar.. Hoppas bara på att detta fortsätter åt rätt håll nu, och inte att det blir värre igen.

Ska till apoteket idag och hämta ut mer penicillin, det jag hade hemma sedan förra gången är nu slut.. så nu måste jag ju ta mig till gränby också. Men behöver mer smärt stillande med.
Sen så ska vi handla lite med på en gång. Jag skulle behöva köpa mig själv en Mössa, vill ha en stickad stor sak, som värmer bra.. Har ju ont i öronen, och det blåser ju storm ute, så känns som om man kanske ska tänka efter lite nu.. men får väl se om jag hittar någon. Annars var det ju då mat som det var tänkt att vi skulle handla.

Jerry börjar väl också bli sjuk, han hostar som en tok och nyser HELA tiden. Men han jobbar på iallafall, så så farligt är det kanske inte. då karlar brukar vara rätt bra på att känna efter.. haha.
Nej, men det är ju faktiskt sant.

Laddat på mobilen har jag också, har ju köpt kontantkort, då jag ringer bort månadslöner när jag har abonnemang, och sen så tog självklart pengarna slut när jag mådde som sämst, så har bara inte orkat. Men nu så är det fixat med. Så ni som inte fått svar på era SMS, de kommer.. =)

Nej, handla var det ju..

Inga kommentarer: