onsdag 15 oktober 2008

Lite uppdatering

Ja, det har som sagt inte hänt så himla mycket sista tiden. Men ändå så har det varit ganska fullt upp varje dag. Mycket med lägenheten, små pill, samt en del åkande till alla möjliga butiker osv.

Robin trivs som en fisk i vatten, det märks verkligen. Han har blivit en helt annan kille på bara en och en halv vecka. Mycket lugnare och inte alls lika "bråkig". Det märks att han har mer yta att röra sig på. Jätte kul och se honom. Speciellt första dagarna då han var helt i extas (stavning?) Varende en som kommer och hälsar på, så ska han ju visa sitt rum för. Det första han säger när det kommer in någon innanför ytterdörren är "bilar, bilar" och så pekar han in i sitt rum.
Han sover MYCKET bättre än jag trodde han skulle göra, och redan första natten så sov han HELA natten.. helt otroligt. Nu har han inte gjort det varje natt, men ungefär varannan.

Jerry har nu jobbat kväll i en vecka, och det har gått mycket bättre än jag trodde. Men mycket att jag känner så beror ju på att det inte varit några större bråk med robin vid läggning. Utan han har somnat väldigt fort, och man har inte behövt ligga i flera timmar, som man gjorde förut.
Sen har jag haft väldigt mycket besök utav både Hanna, emily och mamma, så har inte varit ensam så många kvällar heller.. så har inte riktigt hunnit känna av ensamheten. Men den kommer väl sen..

Allt känns faktiskt mycket bättre, mår rätt bra.. eller gjorde.. fram till jag fick mitt "nya" schema på jobbet.. ALDRIG ska man få må riktigt bra när det gäller allt i livet. det slår ju aldrig fel. Vill inte riktigt gå in på det nu. Men kan säga att jag känner mig riktigt blåst, och ledsen. och man känner sig ju inte direkt välkommen där direkt. Inga mer onda ord sagda om det nu.

Ska snart ta och hoppa i sängen.. huvudet mitt värker som vanligt. och vill inte att det ska bli värre än det redan är.. och sömn brukar vara en bra lösning. Tack syster yster som stöttat mig otroligt mycket i telefonen ikväll. du är underbar! och jag saknar dig här i staden!

Skriver väl mer i morgon, nu när man ÄNTLIGEN fått Internet igen. =)

Inga kommentarer: