fredag 3 oktober 2008

Inte hunnit med och skriva så mycket de sista dagarna, haft ganska fullt upp.

Var på kalas hos lilla Diana (didi som robin säger, och vi andra med) igår, hon fyllde 1 år. Har blivit stora tjejen.. =) Hon fick en tjej-bil med massa ljud av mig och Hanna. Hon leker alltid med robins när hon är här. så det tyckte vi var den perfekta presenten.

Sen så vart det så klart upp till lägenheten igen, igår kväll. och gjorde klart det sista. Skruvade upp alla lister, gardinstänger och sånt.. och tog bort all tejp överallt och skyddspappen. Så nu står det bara lite svarta sopsäckar med skräp där uppe.
Annars är det så fint så.. =)

Packningen har jag ju då inte riktigt hunnit med. Men det är inte SÅ mycket kvar, men en del. Men det kändes viktigare att bli klar där uppe, så man kan flytta in de grejer som man packat ner och så.
Däremot upptäckte jag igår att det fattas en dörr mellan vårat kommande sovrum och vardagsrummet. Finns ju de gamla dörrarna i förrådet. Men passar inte till resten, så vet inte riktigt hur vi ska göra. Mamma föreslog ett draperi.. men vet inte om man kommer kunna lyckas sova då. Dörren finns ju för en anledning. Hur mycket kostar en ny dörr? nån som vet?
Sånt har jag ingen koll på alls.

Jerrys plan ska nu ha landat, 06.45. Om jag inte minns fel. Så han kommer nog snart hem.
Saknar honom MASSOR. och ska ha världens största kram när han kommer hem. Hoppas bara att allt gått bra nu, så han kommer snart! Och att inte planet var en massa försenat och så.

Grattis till Karro förresten! som fyllde år i förrgår. Glömt skriva det! Kommer och grattar dig en dag när jerry kommit hem nu och så..

Ja, om allt går som planerat nu då, så ska vi då flytta nu i helgen. Ska väl se lite när man har möjlighet att få soffa och matbord hemkört. Sängen ska vi ju hämta i morgon.
Däremot så har jag glömt måla möblerna som jag skulle ha målat, kom jag på nu. Men aja..
Vi klarar oss ändå!! får göra det sen!!

Nej hörs senare!!

1 kommentar:

Jenny sa...

nyfiken ju... knäpp lite kort å lägg ut eller skicka till mig iaf ;)
Kram