söndag 26 oktober 2008

Ja, då var det snart sängdags, och snart söndag igen.
Inte hänt särskilt mycket alls denna helg, vilket både är skönt och tråkigt.
Har sån lust att gå ut och bara dansa och ha kul efter dessa veckors sjukdomar och stress och ångest. Men det får nog vänta ett par veckor till. Nästa helg ska jerry på firma galej, så då blir jag hemma med robin, skulle vara helgen efter i så fall.

Tittat på P.S I Love you. en gång till ikväll. Jag verkligen älskar den filmen, nu kommer jag nog titta på den många fler gånger fram över. grät mig igenom den ännu en gång, trotts att jerry satt brevid och han kan ju inte riktigt förstå det där med att gråta till film, då han säger att det bara är film och inte på riktigt. Men det är mångas verklighet, och hoppas så att det inte kommer att bli våran, inte än på ett par 50 åpår i så fall.

Nej, ska väl försöka vara lite social mot jerry en stund innan sängen. Inte hunnit umgås mycket alls denna helg. Hörs och ses!

1 kommentar:

Jenny sa...

Varför plåga sig själv???? Började du kolla på den bara för att jag skrev att man inte ska se den om man e känslig??? *s*
Pusselipuss