lördag 4 oktober 2008

Hunnit en bit på väg. Men FAN vad med saker man har. och mest bara står..
Helt onödigt, så det blir till att kasta en MASSA!!!! Skönt det med på sitt sätt, även om det är lite ångestladdat med. En del saker vill man ju ha kvar, även fast man vet med säkerhet att de ändå bara kommer att ligga i sin lilla låda, i förrådet och aldrig bli använt eller så.
Varför är man så fast i sina saker?!
Varför inte bara kunna kasta ALLT. Förutom det man använder, och foton och sånt då.
Tror ändå att Jerry är mer fast vid sina små prylar än mig. Har ändå lärt mig att kasta det mesta.. så vi har ju våra diskussioner om vad som ska kastas och inte.

Det är bara Jerry och Markus som flyttar, så det tar väl lite tid, samtidigt som det är mycket tunga lyft. Hade enligt mig kanske varit bättre om de varit lite fler gubbar. Men de är envisa, så lika bra att låta de hålla på.. haha.. karlar. ;)

Äntligen så börjar man iallafall kunna se ett slut på denna flytt. Känns som oändlig och utan slut, men ÄNTLIGEN så börjar det minska med saker här hemma. och de flesta hyllor och skåp är tomma. Skönt! Men ska inte jubla än, mycket kvar ändå.. så det kommer väl att ta tid.. oftast mer än man tror från början!

Nej, ska ta och fortsätta. Nu är min rast slut. haha. Hungrig som fasiken med.. Mat skulle vara gott, lite krafter med.. Tror jag ska ge det på förslag. =)

Inga kommentarer: