lördag 25 oktober 2008

Manda har varit här en sväng idag. Jätte kul och se henne.
Vi bodde ju i stort sett tillsammans där ett tag när vi var yngre, sen så började hon ju jobba på ica hon med, så vi har träffats typ jämt där. Ja, inte sista åren kanske.. men ändå..
Och nu har man slutat, kommer bli jätte konstigt måste jag säga. Men förhoppningsvis så kanske man börjar att träffas mer på fritiden nu istället, det är ju roligare än jobbet.

Skulle lägga upp kort från igår hos Karro Thomas och Adrian, men kom ju sen på att det inte vart så många kort tagna då min kamera såklart la av. Det är SÅÅÅ typiskt. Han föddes och strax därefter så åker jerry till thailand MED kameran, sen så blev det jätte mycket med flytten, och sen blir vi SJUKA HELA FAMILJEN, och sen när man väl kan ses så är det klart att kameran ska lägga av. Den brukar aldrig göra det, brukar vara duktig på att ladda den. men men, får sno en massa kort av karro sen.

Började ju med min sablans diet igår igen. önska mig lycka till. haha. för idag så ska jag iallafall äta mysmiddag med jerry. Men rätt nyttigt iallafall, så är det väl bara till att vara stenhård sen från måndag. för i morgon så ska det ju bakas tårta här hemma.. Ja, man väljer ju bra dagar att sluta på. haha. tyypiskt mig!!

Hanna var ju här igår kväll en stund, var trevligt som ALLTID. hon åker ju till thailand i sex veckor snart, hur ska man klara sig utan henne då? speciellt nu när jag inte har ica jobbet kvar.. kommer bli jätte tomt. man är ju van att träffa henne åtminstone 2 dagar i veckan, så kommer hon vara sådär jätte brun och fin när hon kommer hem också, så man inte vill gå i närheten av henne.. haha..

Snart fyller jerry år med. Får väl se vad det bjuds på då... inte pratat så mycket om det än, så det visar sig väl! men det blir väl nått på lördagen skulle jag tro!!
Nej ska försöka att övertala honom till att titta på P.S I Love you, med mig ikväll.
Såg ju den här om dagen, två gånger i rad. SÅÅÅÅ underbar film, tror jag grät i tre timmar, den hamnar absolut på topp 1 av mina favoritfilmer.. för den väckte SÅ otroligt mycket känslor.
Sist jag hade den filmupplevelsen med såna känslor var när jag var typ 15 och såg "sweet november" så om ni inte sett den heller, så SE DEN!!! Båda två är helt underbara!
I vilket fall som helst så tror jag då inte att jerry kommer vilja se den, speciellt inte eftersom han vet att jag bölade ihjäl mig när jag såg den, och dessutom började gråta när jag skulle förklara vad filmen handlade om för Krille här och dan när han var här. Av att prata om en film?!
Kanske dags och lägga in mig nånstans och ge mig starka mediciner, jag vet inte.

Nej ha en bra kvälL!

Inga kommentarer: