tisdag 21 oktober 2008

Jävla hals. Jag vet att det är mycket klagande nu, men detär ju fan det enda som man tänker på hela dagarna ungefär, då det gör så JÄVLA ont.

Ringde sjukvårdsuppl. igår igen, för smärtstillande hjälper bara i ungefär 2 timmar, sen får man pina ihjäl sig i två timmar till innan man kan ta fler.. och sen så är man ju uppe i maxdosen rätt fort på en sort. men det var tydligen okej att blanda, så nu kan jag hålla ut tills penicillinen tar kanske. Tycker att den borde gjort det nu, är ju inne på tredje dagen. Men i värsta fall så är det väl nått virus man åkt på, och då hjälper ju inte penicillin utan då ska det "själv-läka" vilket kan ta 3-6 månader.. så det hoppas jag verkligen inte på.
Tur att man iallafall inte ska smitta från och med idag, har de sagt..

Vart ut och letat jobb hela kvällen igår, och nu en stund. Man måste ju ha utbildning till typ ALLT. och det har man ju då inte.. så det lutar mer och mer åt att börja plugga med, på distans igen. Måste ha någonting att göra under tiden med, håller på att bli galen om jag inte får jobba mer än jag gör nu.

Ikväll är det iallafall bra på tv. Något positivt. =) haha.

Inga kommentarer: