måndag 27 oktober 2008

Känner att man inte har så mycket och skriva om längre.. det händer ju inte så värst mycket denna period i livet.
Jessica var här och hälsade på igår kväll. har inte träffat henne på ett år ungefär, men det är alltid lika kul och träffas och alltid lika lätt att träffa henne hur länge sen det än var sist.
Vi kikade på rosabandet galan, skänkte naturligtvis en slant med, och sen så kikade jag på DP.jäkla bra program.. kan ju inte missa det.
Nu tror alla att jag är en riktig tv-nörd, men följer ett par serier och de måste man bara följa, resten är ju egentligen bara skit. haha.

Hanna tror jag skulle komma hit sen, vi skulla faktiskt dricka lite vin. haha, en onsdag! det gör jag aldrig, dricker vin alltså.. Men hon kände att hon ville, då sterling gått i konkurs idag. så självklart ställer jag upp.. =) Jag vill ju verkligen gå ut i helgen egentligen, men det är hallowen och det kommer vara smockat med folk, och inte ens kul. så jag blir hemma då.

Kvällarna är ju lite ensamma nu när jerry jobbar måste jag säga, men ändå skönt med, för man har ju mycket tid på dagarna tillsammans istället. Men man vänjer sig väl..

Inga kommentarer: