måndag 1 september 2008

Imorgon är det måndag igen. suck. Kan inte tiden stanna ett tag nu?!
Hinner inte med riktigt känner jag, skulle vilja ta en paus ett tag. Önskar att man kunde.

Idag har jag och Jerry varit på tapet-jagning. Hittat en massa fint, men tror väl att vi bestämt oss nu.. iallafall till vårat sovrum och vardagsrummet. Det kommer bara bli en massa dyrare än vad vi kanske räknat med. Men det får väl bli det då. Vill ju att det ska bli bra med.

Robins rum kommer iallafall att målas vitt till och börja med.. så det är inte riktigt lika bråttom med att hitta nått dit. Känns som om det finns en massa annat fint och göra ändå. Det får ta tid helt enkelt.. orkar inte stressa mer nu..
Men ändå så blir jag det, då vi flyttar om 6 veckor, varav jerry är borta 3 utav dom. Och det är en massa annat däremellan med. Vi räknade ut att vi ungefär har en dag tillsammans nu innan han åker, som vi måste bestämma resten på.. 1 enda dag. utom kvällar då, de jag inte jobbar.

Imorgon så är det dagis-fotografering som gäller för Robin. Vilket är sådär lagom kul när han just nu har ett blå-öga. =/ Men men.. inte mycket man kan göra. Men det är ju så typiskt. Han brukar inte göra illa sig så ofta, men nu har han gjort det, vet inte ens hur han kan ha blivit blå?!
Hade ju helst velat haft kvar robins långa hår till fotot. saknar hans hår.. JAG, men antagligen inte han. Han är väl fortfarande långhårig, men vi har ju ändå klippt honom 2 gånger, så det hade nog varit bra långt annars. Tycker det är så sött med långt hår på småkillar, fast nu börjar han ju bli stor med.. Men det är vad jag tycker.

Annars blir det lugnt imorn, ska eventuellt jobba imorn kväll. får se under dagen..


Robin och Katten.
Alltid med nappen i mun på kort.
Trötta killen..

1 kommentar:

annKarolina sa...

Åh gud.. när man ser Robin på det översta kortet.. han har blivit så stor lillfisen ju! Länge sen man träffade honom med :( Så nästa ggn hoppas jag han är med :D Så han inte glömmer bort mig... jag är ju viktigasre än Thomas ;) haha.. Vi höres snart igen, nu ska jag dricka te, sen ställa iordning allt på sin plats i v-rummet igen (nu: bombnedslag) hehe. Puss!