torsdag 4 september 2008

Vart på bilbingo med mamma under kvällen. Vart en liten vinst idag iallafall. Kan ju behövas denna månad, eftersom det är mycket nu med flytt och allt annat. 1800 fick jag och mamma dela på. Alltid något.. =)

Mäklaren ringde idag, och vi får tillgång till lägenheten redan den 23:e september. Var blandat bra och dåligt besked. Det blir ju väldans stressigt nu, och dessutom så är Jerry i Thailand då, så kommer ju inte bli någon flytt på en gång. Men däremot så kan ju jag börja måla på en gång. så kanske man förhoppningsvis kan bli färdig med det tills jerry kommer hem, och då kan vi flytta in på en gång istället. Men lite panikartat vart det ju nu.

Eftersom jag dessutom är själv med robin under den tiden han är borta, så måste jag försöka att få hjälp med barnvakt vissa kvällar, så att man kan göra det ordentligt. Kanske någon som vill hjälpa till??? är tacksam för all hjälp jag kan få med målningen.. =)

Ikväll så ska jag då sova hos Karro och Thomas, är där nu. Det kommer ju folk som ska fixa våran ventilation imorn i köket, då det inte riktigt funkar som det ska. och har ingen lust att vara hemma samtidigt som de är en massa främmande gubbar i lägenheten..
Nej ska vara lite social. Tjao!

Inga kommentarer: