tisdag 9 september 2008

Egentligen har man väl ingenting och skriva men är så fruktansvärt uttråkad, samt att jag gör allt för att inte gå och lägga mig! haha. Jag kan verkligen inte gå och lägga mig tidigt. Sån är jag.

Hanna har varit här en stund idag. Inte gjort nått speciellt, bara det vanliga kaffe och prat. Sen har hon busat med robin så jag nästan trodde att han skulle dö utav skratt. Hon lärde honom TYP att räkna till ett, två,tre.. fast det blev tåå,tåå,teeee.. som sedan följdes av ett härligt skratt.
Jag skrattade med kan jag lova. Så gulligt!

Emily och Diana var här en snabbis de med.. och kan ju säga att robin blivit BLYG. Han brukar aldrig reagera på det viset med andra barn, men nu gjorde han det. och det var först nästan när de skulle gå som han vågade sig i närheten utav Diana.
Men han var likadan mot Maria och Karro igår.. han satt i min famn i säkert 40 minuter och bara kollade ner.. sen var han ju trött också, och lite extra mysig. Det var först efter ett bra tag som han vågade sig fram till Karro utan att jag satt med honom.

Imorgon på dagen så ska jag bara städa, städa, städa.. ser verkligen hemskt ut här hemma. Har inte orkat gjort något heller.. JAG ÄR HOPPLÖS!! Så är det bara!! Tänk vad jag längtar till nya lägenheten och där det faktiskt (förhoppningsvis) kommer bli fint och se städat ut när man städat. Det gör det ju inte här. ALLDELES för mycket saker överallt. LESS,LESS,LESS!!!

Insåg idag att jerry och jag knappt kommer hinna umgås alls innan han åker, vilket gjorde mig nästan helt förstörd. Det är en massa saker som han lovat folk att han ska hjälpa de med också innan han åker.. sen är det bröllop, och de dagar som vi har tillsammans så måste vi hinna fixa det sista till flytten. det som han måste och vill vara med och bestämma. Visst, man umgås väl då med. men jag vill ligga i soffan och bara kramas och mysa, för det kommer jag ju inte kunna göra sen på länge.. Jo med robin då. =)
Sen så måste vi hinna gå igenom både källar- och vindsförråd. Och sen så har jerry två jobb där emellan, och jag ett. (tjänstledig från ica ju).

Nej.. nu måste man kanske ta sig till sängen iallafall. Om man ska orka med att städa hela dagen imorn!

1 kommentar:

Maria sa...

Hallå!! haha våra bästa är den dagliga pausen ju! Och det bästa är att man kan missa månaders avsnitt men ändå hänga med!! =) haha
Roligt att du kikat in på min blogg =) Ja en fika snart igen tycker jag absolut =) vi höres av! Kramar