tisdag 2 september 2008

Ska snart gå och hämta robin på dagis.
Trodde jag skuille vara sängliggandes hela dagen, efter den här natten. Men konstigt nog så mår jag faktiskt bra nu.

Karro och thomas kom förbi igår kväll, mysigt. jätte kul att vi börjat umgås så mycket.
Thomas kunde ju ALDRIG ha skaffat en finare tjej. =)

Men sen när de åkte så började jag må jätte konstigt, mådde jätte illa och vart alldeles kallsvettig, kändes som om jag skulle svimma ungefär. Gick och la mig, och vaknade till och från, hade nästan panik där ett tag, så dåligt mådde jag. Men sen vid fem-tiden imorse så sprang jag upp och spydde. i normala fall skulle man kanske inte kunna spy upp så mycket, men det var tvärtom. så det måste ha varit nått som jag åt på kvällen där.. brukar ju komma ganska fort, men det gjorde det ju inte. men efter det att jag tämt magen så mådde jag jätte bra. och det gör jag nu med, fast jag ätit och så.. jätte skumt.

Ikväll så ska jag och jerry åka och beställa säng, och sängstomme. Ska väl kanske börja med madrasserna. Men hittar vi en sån stomme som vi är ute efter, så blir det väl en sån med. Så kul med nya möbler, och en säng är ju VERKLIGEN något som vi behöver. den vi har är helt värdelös. sover ju sämre än någonsin.