tisdag 23 september 2008

Stress stress stress..

Robin sjuk idag, de ringde från dagis och han har feber.. suck..
Det är inte läge för ett sjukt barn nu med, det räcker redan med allt annat.
Men vad gör man?!
För tillfället är han hos Ulla, eftersom vi nu ska åka till mäklaren snart.

vill börja redan ikväll, men vet inte riktigt om det är läge för det.. visar sig hur sent det blir med allting annat. MÅSTE beställa tapeterna idag med. Men vem ska tapetsera?!
Markus har ju erbjudit sig, och han kan, men frågan är ju det där med när.
Han jobbar ju liksom i sthlm med.. så hela vecko-dagarna går ju.
Men det där löser sig!
Hoppas jag!!??!!

Mamma är som vanligt seg.. Denna människa kan verkligen inte hålla tiderna. Till och med JAG är bättre än henne. och då är det rätt ILLA. Hela veckan så har hon kommit MINST en timme efter den tid hon sagt.. Men men.. Är väl bara att acceptera att hon är sån lilla mamsen.
Nästa gång får jag väl säga en timme tidigare till henne, så KANSKE hon kan vara i tid.
=)

Syster kommer imorgon med, och LOKE... =)=) ÄNTLIGEN!!
Inte ses man ofta eller.. tråkigt, tråkigt. men tyvärr så är det ju så det är.
Men nu får jag iallafall träffa dom imorgon. Längtar!!

Nej, ska dricka lite kaffe nu, sen är det bara att sätta på sig skorna och gå då..
Om nu min skjuts kommer vill säga!! =)

1 kommentar:

Jenny sa...

LOKE LOKE LOKE... kan du inte jubla JENNY JENNY JENNY nångång *surar ihop*
;)