tisdag 23 september 2008

Imorgon blir man då 23. Ett helt år sedan förra födelsedagen.
och det sjuka är att man inte direkt känner sig äldre.. känner mig fortfarande som 16 ibland.
Visst, sen är man ju lite kärring ibland.. eller ja, ganska ofta!
Men kan fortfarande flamsa runt som man gjorde när man var 16-17 ibland.
Speciellt i Hannas sällskap. haha. Vi kan ju bete oss. *skrattar*

Men det verkar lite som om jag inte är den enda som fortfarande ser mig som liten, mamma och pappa tror ju fortfarande att man är 13 ibland. skrattar. Och inte klarar nått. haha.
Men lite vuxen har man ju blivit. speciellt sedan robin kom. Ansvarsbiten iallafall.

Morgon dagen blir nog i nya lägenheten med målning som det ser ut nu! ska bli kul!
Var upp 2 ggr med alla grejer idag. mamma följde med, och mari och stefan kom upp och kikade.
och visst var det mer skavanker än vad som syndes sist. absolut. men det hade man ju räknat med också. kanske inte fullt lika mycket. men ändå. men inga stora fel.
Men det där badkaret kommer ta mig HUUUUR lång tid som helst och förstå mig på. eftersom det är digitalt. testade iallafall radion idag! och den funkade.. men resten då!? vet ju knappt hur man sätter på kranen och ändrar värmen..
Hanna ska väl hjälpa mig imorn är det tänkt, eventuellt så skulle väl emily komma med. det visar sig imorn!

Sen så åkte jag och mamma och beställde tapeterna, nu visade det sig att det var samma tapeter i köket redan som vi skulle köpa. bara en annan nyans på färgen! men det får duga så länge!!
Så senast fredag så ska tapeterna ha kommit. ska väl försöka hinna med och måla innan man ska tapetsera på söndag! som markus lovade att han skulle hjälpa oss med, om han kunde!!

Robin har lite högre feber nu ikväll. stackarn. Men han ska vara hos farmor imorn, så hoppas vi att det går bra.. annars så får jag väl lägga målningen på is innan men ens har börjat.

och sen så kommer ju Jenny och Loke upp med, som jag skrev tidigare!
Kul, Kul!!!

Nej, ska fortsätta lite med packningen nu!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ETT STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG GUMMAN!!!
KRAM Martina med familj