söndag 7 september 2008

Känner mig till och med bakis idag. skumt.
Jätte trött och världens huvudvärk. Proppat mig full med alvedon och hoppas att det går över.

Jerry kom hem rätt tidigt igår, de hade haft en lyckad svensexa. Stackars danne som fick flyga.
Skulle jag ALDRIG ha gjort. inte en chans.. nej fy så hemskt.

Karro skulle nog komma förbi sen. Hoppas, hoppas, hoppas. Har riktigt tråkigt.
Sitter och lyssnar på håkans nya skiva och sjunger med.. haha.
Ja, jenny.. Hanna ska med och evelina.
Hanna var en självklarhet då hon var den som visade mig hur underbar håkan är.. ;)
Och det är vi som alltid lyssnar på honom, och förfestar till hans musik. Sen var den andra lite tveksam då jag ville ha med någon som verkligen gillar honom, och inte någon som bara följer med för att. Och sen så visade det sig att evelina också tycker om hans musik.
Så nu är det vi tre som ska gå.

Har alltid sagt att det är 4 konserter som jag ska gå på innan jag dör..
Håkan, Gyllene Tider, Lars Winnerbäck och Magnus Uggla.
Gyllene tider har jag varit på, håkan ska vi ju nu gå på.. så sen är det bara två kvar..

Ångest inför flytten nu, eller snarare packningen.. tänkte att jag skulle börja någon gång, men vet ju fasiken inte vart jag ska börja någonstans?!?!?!?! Saker som man inte kommer använda såklart, men vad är det då. Packar jag nått så kommer jag ju säkert att behöva de sakerna och bli tvungen att riva upp lådorna igen.

Har lagt upp bilder från både svensexan och möhippan på pixbox.se
En del av er vet ju.. men ni andra, fråga efter användarnamn och så.



Inga kommentarer: