tisdag 23 september 2008

Färgen är nu inhandlad. skönt.
FAN vad DYRT det är med färg.. visste det iof redan innan, men blev påmind om det.
Men det behövs ju.. så det är bara att betala och se glad ut.
Henne som vi handlade färgen av, var väldigt trevlig. Och de var de andra som hjälpte oss lite med färgval sist vi var där. Bra Service. ett plus där.. men jobbet man har så lägger man ju rätt lätt märke till såna saker.. Det är ju nått som man verkligen "bedömer".
Hatar folk som jobbar inom dessa yrken och som inte kan vara hjälpsamma eller trevliga.
Då har de inte hamnat rätt.
Visst att man kan bli irriterad och grinig ibland, men låt det inte gå ut över de människor som faktiskt inte gjort något.

Robin har varit hemma hela dagen idag. Blev inget dagis i morse.. Han somnade först vid tio igår kväll, sen så vaknade han vid två inatt, och somnade inte om förrän klockan fem i morse. Så det var lika bra.. Så vi gosade och sov en väldigt lång middag tillsammans. Inte riktigt vad jag hade planerat men så går det när man sätter mobilen på ljudlös. Robin behövde ju tydligen sova så länge med, då han inte heller vaknade innan.

Imorn så blir det en tripp till mäklaren, då det sista ska ordnas.
och sen så ska jag och mamma åka upp till lägenheten och kika lite, samt mäta lite väggar. Sen ska vi ner till färgaffärn och beställa tapeterna. Vilket jag nu hoppas att jag hittar någon som kan sätta upp dessa. och att det blir snyggt.
Sen var jag och hämtade tv-bänken vi hade bokat. så nu är den klar med. skönt!
Tack Jonas som ställde upp och hjälpte till! du är en ängel!! =)

Hanna kom hit ikväll. och vi tittade på "Hairspray" och åt tacos tillsammans. Jätte mysigt. Men vi var nog lika trötta båda två, då vi satt i varsitt hörn i soffan, jag under täcket och hon under filten och typ sluddrade fram orden. haha. Men bra kul var det med.

Hon har nu åkt, och jag hamnade här.. blir nog sängen typ nu!

Pratat med Jerry idag med. Han saknar nog oss minst lika mycket som vi saknar honom, eller iallafall som jag saknar honom!! Men tiden kommer nog gå fort nu! det är ju hur mycket som helst som jag ska hinna med de här veckorna. Och inte kommit så mycket längre än vad jag hade gjort innan han åkte.

Nej, God Natt på er!

Inga kommentarer: