söndag 28 september 2008

Har varit i lägenheten hela dagen idag och pysslat. Inte riktigt klart än, men en bra bit på väg iallafall. Det kändes bra idag.
Fick hjälp utav pappa min med målningen i vardagsrummet, men robins har man målat klart själv. Lite stolt är man över sig själv, iallafall eftersom jag orkat med att måla, jag med min enorma kondition. haha.

Markus kom och tapetserade en vägg. ska fortsätta i morgon. Blev riktigt bra det med. Imponerad över att han var så duktig.

Robin sover hos farmor sin i natt. (igen). har blivit mycket nu, ångest har man ju kan man säga. Men jag måste bli klar med, sen får man gosa hur mycket som helst!!
Han fyller ju 2 år i morgon. Stora Killen!! FY FAN VAD TIDEN GÅR FORT!!!
Nu förstår man ju det som ens egna föräldrar alltid sagt när man fyllt år själv under åren, att tiden går så fort och att man inte hänger med. Vilket jag inte förstått tidigare.

Nej, nu ska jag ta och äta, Sen måste jag sova om jag ska hinna med morgondagen. orka med.
Ska umgås lite med syster med, hon åker ju i morgon.

Inga kommentarer: