lördag 6 september 2008

MÖHIPPA!

Väldigt sliten idag. Först nu som jag orkat pallra mig ur sängen. Jävla huvudvärk!!
Vi var på Möhippa igår. Martinas, de ska ju gifta sig nästa vecka.
Hade verkligen JÄTTE roligt.. hade ångest hur jag skulle klara av att vara med dage innan, men tack vare jerry så kom jag iallafall iväg. och ångrar mig verkligen inte.
Vi träffade på alla utanför hotellet, där vi blev insläppta bakvägen då martina jobbade.
Upp till sviten där det ordnades det sista, och vid fem tiden så kom Martina ovetandes upp, hon skulle lämna en vinflaska till de boende i sviten (trodde hon), och där överraskade vi henne.
Jätte lyckat, verkligen. Hon var nog i chock ett bra tag.
Martina fick där sätta på sig jätte vackra kläder.. =) och sen var det ut på stan i denna utstyrsel och rullskridskor. vilket jag fortfarande är imponerad av att hon klarade av. Jag hade brutit alla ben i kroppen.

Därefter var det bowling på schemat, också jätte kul, men var ju inte sådär jätte bra direkt. haha. men jag kom iallafall inte sist. Bowlade en timme och sen så var det mat på svenssons taverna. Märkte där att Martina kanske fått lite för mycket sprit redan, så hon fick dricka vatten ett tag för att klara av resten av kvällen.
Efter maten så var det tillbaks till sviten för lite uppdrag och sen fick hon ett papper med lite frågor om henne och danne, en del rätt perversa.
Martina hade ju fått en väska när vi hämtade henne med olika uppdrag som hon gjorde allihop under kvällen.
Lite förfest på hotellet där, pch martina fick på sig lite mer normala kläder. och sen ner på flustret. där vi avslutade kvällen. Var hemma strax efter tre, glad och lite för full efter denna Jätte lyckade Möhippa.
Hoppas och TROR att Martina uppskattade den och hade lika roligt som oss andra.


Jerry och grabbarna är på dannes svensexa just nu. så han kommer nog må lika dåligt som mig imorgon!! =)




Bilder från kvällen.

Inga kommentarer: