söndag 21 september 2008

Den här dagen bara försvann. Var uppe länge med mamsen igår, så har varit rätt trött.
Passade på att sova en stund när robin sov middag där.. och sen så har jag och robin busat och gosat en massa. Han har varit helt underbar idag!! Inge osams alls. Så skönt, och hoppas att det fortsätter med..

Imorrn så ska jag åka och inhandla färg och allt tillbehör med Jonas, som är så snäll och ställer upp och följer med nu när de är borta. Färgval och allt sånt är ju redan klart, så det är ju bara dit och handla. Sen så ska man ju ha skydd till golv och rollers och allt annat med. Och där tror jag att Jonas har lite bättre koll på vad som är bättre än det andra osv..

Så hela dagen imorrn är ganska fullspäckad.

Längtar verkligen tills tisdag nu, då vi får tillträde.. Har saknat jerry MASSOR idag. Det har ju gått rätt bra hittills, men inte idag. Så det är ju bara bra om man nu får massor och göra, så att man får annat att tänka på.

Har inte hunnit med så mycket med packningen, men hunnit rensa bland Robins alla kläder idag iallafall. och rensat ut allt som är för litet och så.. Tänkte att Syster yster skulle få gå igenom det när hon kommer upp i veckan. Om det är något som Loke kan tänkas vilja ha.

Sen på onsdag så fyller jag ju år.. men som det ser ut nu, så kommer det väl inte direkt att bli så mycket firande. Hade mest velat komma igång med målning och så.. Sen så är det fullt upp resten av tiden som jerry är borta.
Jätte mycket födelsedagar nu de kommande veckorna. alla fyller verkligen samtidigt.
Agge, Linda, jag, Amanda, robin, karro, diana på 10 dagar.. Helt sjukt.

Nej, ska försöka få nått i magen. inte ätit nått än!
Ha det!

1 kommentar:

Jenny sa...

Loke vill nog gärna ha lite kläder.. de börjar ju bli kallt *haha*
Du kan ju ringa när du får lite tid över... du svarar ju aldrig när jag ringer... har jag fått fel nr eller? ;)