torsdag 18 september 2008

Ja, då har snart ett dygn gått sedan Jerry åkte.
Och jag har överlevt ganska bra, haha.
Nej, men det har varit knappt. Robin var EXTREM igår. Så mycket energi den gossen har.
Hanna var ju här, och till och med hon skakade på huvudet ungefär hela dagen åt hur han höll på.
Måste ha varit understimulerad då han inte gått på dagis på hela veckan, för sånt humör han hade, Kan lova att vi var osams ungefär 90% utav dagen, då han slogs och när man säger till honom blir han tokig och kastar saker omkring sig och välter saker.
ETT JÄVLA HUMÖR, OCH EN JÄVLA VILJA!!!
Vet att de inte direkt kan uttrycka sig ordentligt i den här åldern, och det är på det viset han får ur sig sin ilska. Men det är faaaaan inge kul alls.
Var helt slut igår kväll.
Sen när mormor kom så var han som en omvänd kille helt plötsligt, och på jätte bra humör.

Det sjuka är ju att de älskar honom på dagis, och liksom blev chockad när jag berättade hur han beter sig hemma ibland. Just med aggressiviteten och det. Att han aldrig ens varit i närheten ett sånt humör och sätt på dagis, är för mig en gåta. För han är verkligen ingen ängel här hemma.
Jag älskar ju honom såklart ändå, men det blir ju tufft ibland. Speciellt då det är mot mig som han är så för det mesta. Med Jerry går det OFTAST bra. Pappor alltså.. och sen förstår de inte att man kan tycka att det är så jobbigt ibland så man nästan gråter.

Nej, tanken igår var.. HUR SKA JAG KLARA DETTA SJÄLV I NÄSTAN 3 VECKOR?!
Men när han lugnade ner sig igår kväll, och var världens mysigaste i morse, så tändes hoppet igen!! och krafterna kom tillbaka!! Haha, hör hur jag låter!! *skrattar*

Ja, mamma min sov första natten här igår. Hon sa samma sak som oss om sängen, att hon inte förstod hur vi kunde sova i den. TACK.. äntligen förstår hon!! skönt!! haha.
Åt mammas renskavs-gryta till middag. ska äta ALLT nu som jag inte kan äta när jerry är hemma, eller ja, de saker som jag undviker och äta för att han inte äter. HATAR att göra två maträtter.

Pratade med Jerry nu på morgonen, en pigg och entusiastisk (stavning?) sådan. de hade inte sovit något, utan lagt sig vid poolen och "glassat" direkt. Som han sa det. Sen nu hade det vart och köpt mat. 3 öl, en 60cl cola och 4 maträtter för inte ens 50kr. Han var glad. =)
Men sen var han så klart tvungen att berätta att de höll på att "krascha" när de skulle landa, förstod inte riktigt mer än att de hade med styrningen och hjulen och göra, nått som inte fungerade. VILLE INTE LYSSNA!! sånt kan han berätta när han kommit hem, VÄLBEHÅLLEN! Kändes iallafall skönt att höra att han lät så glad.. och att de trots allt gått bra.
Kommer iallafall sakna ihjäl mig, men det vet ni ju redan... ;)

Hanna kommer väl sen.. under eftermiddagen/kvällen skulle jag tro. EV Emily och Diana med. Får väl se.. nej nu ska jag jobba lite.
Ha en Bra Dag! Hörs!

Inga kommentarer: