fredag 5 september 2008

Hade tänkt och lägga mig tidigt idag. Men så blev det ju inte.. suck..
Eller jag la mig för ett par timmar sedan men det riktigt kröp i kroppen på ett obehagligt sätt, så det var bara att gå upp en stund igen. och här sitter man..
Känner att jag börjar bli bra trött, så det blir nog att hoppa i säng rätt snart.

Men sen vi köpte lägenheten så kan jag liksom inte slita mig från alla inrednings-sidor. Finns ju sååå mycket fint som man skulle vilja ha. Tänk om man vore miljonär. Det vore nått det.
Då skulle man ju kunna köpa alla de där sakerna som man nu knappt ens vågar drömma om.
suttit mycket och kikar på mininredning.se och försökt få lite tips och ideér. Det mesta är man väl rätt klar med hur man vill ha, men det skadar ju aldrig att kika.. och få mer ideér. Förutom för ekonomin då. men men.. får helt enkelt ta lite i taget.

Ja, man kan ju skriva hur mycket som helst om flytten. Men det är just nu det som verkligen kretsar i mitt huvud. Har ju VERKLIGEN väntat på det här nu.. och måste ju då få vara glad.

Helgen blir lugn och skön iallafall. Ingenting bestämt alls hittills. vilket verkligen känns skönt, tycker inte om när helgerna är fulla av saker och göra från det man slutat jobba tills söndag kväll. Vill ju kunna njuta lite också..

Får mer och mer ångest över att jerry ska åka. Självklart så vill jag att han ska åka och ha det riktigt skönt och roligt.. men kommer sakna honom hur mycket som helst. vi har inte varit borta från varandra mer än de fem dagar jag var nere i tranås på 3 år, och då pratade vi ändå väldigt mycket i telefon. och fem dagar gick långsamt utan honom, hur ska då nästan 3 veckor kännas?! Fast måste få säga att det känns lite skönt att få vara själv med.. eller nu ska jag se till att mamma får bo här rätt mycket.. så mörkrädd jag är.. men annars, man är ju aldrig ensam. och jag har ju alltid varit en riktig ensamvarg som älskat att ha mitt och mina stunder själv. Som thomas sa igår, så har jag alltid varit lite udda.. haha.. lät så gulligt när han sa det!! =)

Nej natti natti på er. och Karro, nu får du se till och springa upp och ner i trappor tills lillen kommer. =) Orkar inte vänta mer nu!! haha

1 kommentar:

annKarolina sa...

hahah vad du är söt!!.. Ja men nu ikväll så har jag kännt av magen bra mkt så nu blir du väl glad?! :) Massa massa FV o SD.. hihi.. o vet du vad.. vi har packat väskan!! :) Äntligen! Så nu får han komma när han vill! SÖT ROBIN när han sjunger!!!.. Oj vad kl är mkt.. Natti natt!