tisdag 16 september 2008

Fortfarande dunkande huvudvärk, blir till att åka till apoteket och köpa ngt starkare än alvedon, som fan inte hjälper alls mot denna huvudvärk.
Haft ont nu i snart 2 veckor i streck. Helt VÄRDELÖST!!!!!

Ångest har jag med för att Jerry åker imorn, jag vet att tiden kommer att gå fort och att han kommer hem igen. Men det gör inte att jag får mindre ångest. Det är ju så himla mycket annat som ska ske under den tiden med.. så kommer nog ha FULLT upp.
Men med tanke på att vi knappt setts på de 2 veckor som varit, så blir det ju en ännu värre saknad på något vis.
Tänkte iallafall försöka få en mysig kväll tillsammans med honom ikväll.
Och HOPPAS att han tänker samma sak, ni vet karlar... suck..

Karro och Thomas har ännu inte kommit hem än. Adrian hade tydligen fått någon infektion, och får antibiotika. Men de har inte ringt, utan pratat med pappa min. Så man är ju lite orolig, när man inte hört hur de ligger till från K eller T. Men det är säkert inget att oroa sig för, men jag är ju en sån som oroar mig för ALLT.

Har inte gjort några större framsteg när det gäller packningen, men det får vänta.. Just nu går jerry och att bota min huvudvärk först!.
På återseénde!

1 kommentar:

Christin sa...

Hooho.. =) Hur är det med lilla huvet? Hoppas det blivit bättre? Nu kanske du har pratat med dom, men jag pratade med K o T igår... det va tydligen ingen fara det där med infektionen. Dom skulle förmodligen fått åkt hem idag.. vet dock inte om dom gjorde det. Grejen var bara att åker dom hem så måste dom åka dit varje gång han ska ha sin antibiotika. Så jag vet inte vad dom valde.. att stanna tills han blev bättre.. eller om dom åkte hem. Men som sagt, det va ingen fara iaf sa dom =) åååhh.. gu vad man längtar tills man får se honom. Tänk att Robin me har varit en sån liten plutt, haha. Guu vad stor han har blivit sen jag såg honom sist! =D så söt med sina stora blå ögon! Nu sussa dags! Kraaam!