måndag 1 september 2008

Tror inte jag gjort annat än att prata i telefon idag.
Men jag är ju en riktig telefon-människa. Kan ju prata dygnet runt, om man skulle kunna.

Lillebror skulle komma förbi med lite flyttkartonger sen, och sen skulle vi få låna lite av thomas och karro. Så jag hoppas att det räcker. Men det blir ju en del, speciellt när hela förrådet både nere och uppe ska med. och det är ju MASSOR med skit. Fast skit som man vill ha kvar.

Hanna var här igår kväll med. Var nu några veckor sedan vi sågs, så alltid trevligt.
Är fortfarande imponerad på henne hur hon klarar av att vara flygvärdinna, när en annan är livrädd för att flyga. Kan ju absolut inte slappna av alls under hela resan, och detta gör ju hon i stort sett varje dag.

Har ju bestämt att jag ska måla både robins säng. och lite andra möbler nu när vi flyttar. Men förstår bara inte hur jag ska hinna?!?! Med allt annat som är innan.. Det är ju verkligen hur mycket som helst. Och som vanligt så stressar man upp sig redan nu. Inte konstigt att man har problem med att magen värker titt som tätt.

2 kommentarer:

Jenny sa...

farmor kan väl ta Robin en helg så e de bara sätta igång och måla redan nu ;)

Jenny sa...

La in en kommentar tidigare idag, men den verkar rymt *hmm*
men jag sa *typ*... farmor kan väl ha Robin en helg så kan du måla hans möbler redan nu ;)
Tjing å kram