tisdag 30 september 2008

Vart inte mycket gjort idag alls. Vilket betyder att desto mer (dvs ALLT) ska göras i morgon.
Vilket typ är omöjligt. Men det blir typ att ställa klockan på 06.

Mamma ska i allafall få hjälpa mig i morgon, har hon lovat. Så får väl an se..

Nu börjar jag sakna Jerry oerhört. nu kan han ta och komma hem. Det räcker nu.
Vill inte sova ensam längre, ändå så har jag varit hemma själv väldigt mycket, vilket jag aldrig trodde jag skulle klara eftersom jag är så mörkrädd som jag är. Men man måste ju.
Inte mycket och göra..

Idol-nörd som jag är, så har jag precis kollat på Idol på nätet, eftersom jag inte kunde se programmet. Nu är jag ju sån som inte kan missa ett enda avsnitt, tur att det går att se på tv4:as hemsida.. haha.
Han ska ju bara vinna, ryser i hela kroppen när han sjunger, Lars. (länk nedan)
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.648571

Nej, sängen nu.. God Natt!

Inga kommentarer: