onsdag 10 september 2008

HUVUDVÄRK!!! Tycker ni att jag alltid har det?? för det har jag ju typ..
Iallafall, så funderar jag på att lägga mig med en kudde över huvudet och släcka överallt, då alvedon inte verkar funka alls ikväll. Helt värdelöst.
Men om jag släcker lampan i sovrummet så kommer robin att vakna av panik, då han blivit väldigt mörkrädd sista tiden. han var ju inte det förut?!

Packat ner lite mer saker idag, skönt, skönt.. nu är det bara resten kvar.. suck..
Men måste ju ha med sig sakerna med. eller ja, en del åker i sopen på en gång.. men det andra, det som man inte klarar sig utan.

Hoppas att robin sover inatt. natten som var så vaknade han halv två.. sen skrek han i ungefär två timmar till och från. han skulle ligga så nära som det bara gick. helst på mig. men jag klarar ju då inte av att sova. så det blev så nära det gick utan att ligga på mig. kan lova att den gossen är varm på nätterna, känns som ett element ungefär.

Nej. Måste få bort huvudvärken innan jag spyr.. natti.

1 kommentar:

Jenny sa...

Känns bekant det där med varm som ett element när hon sover + ligga nära nära nära *s*....
Minns du dig själv? ;)