torsdag 25 september 2008

Födelsedagen min.

Dagen började med en tripp till Thomas och Karro och lille Adrian.
De skulle bort sen, så det vart inte en så lång visit, men tur var kanske det, annars hade jag ju varit där ännu.. han är ju så söt, och så liten gullungen!!

Sen vart det till lägenheten, dit Hanna snart kom. Så vi satte på kaffe (tog med kaffebryggaren) sen så kokade vi lite tortellini. Sen kom syster dit med Loke. Äntligen =) Och han blir ju verkligen bara sötare och sötare.. hur kommer han se ut när han blir stor!!??!! =)
Alla tjejer kommer dras till honom!!
Sen så var det bara till att börja då. Syster kunde inte göra så mycket, då hon hade ett barn och passa, men hon kom med en massa bra råd och tips, då hon är lite en expert på just det där.
Vi började väl måla vid halv fyra, och kom hem vid ett-tiden nu inatt. Kan lova att jag är HELT slut. Armarna värker.. men mest värker nog mina händer tror jag..
Jag var så fräck när jag kom hem, och bröt mot BRFs regler och tog ett bad. Var så illa tvungen, hade färg ÖVERALLT. värst var nog mitt hår, eftersom jag inte hittade någon tofs i morse.

Men nu har vi iallafall målat vardagsrummet en gång, och lilla sovrummet 2 gånger. Jag fick måla sista gången där själv, då Hanna var så slut så hon inte ens orkade stå. Men hon höll mig sällskap iallafall. =) Men TACK SÅ MYCKET HANNA för hjälpen. du är underbar!!!!

Hade inte kunnat måla längre än till sju, om inte jonas hade kommit med bygg-lampor. räddaren i nöden den här veckan! så snällt så!

Fick besök utav Emily och Diana med en stund. Lilltulan fyller ju 1 om en vecka, helt sjukt vad tiden går fort.. Det skiljer ju bara 1 år och 3 dagar mellan Robin och henne.

Hade tänkt att jag skulle fortsätta att packa nu.. men tror nog att det blir sängen ist.
Får göra det imorgon. Om jag nu får för Robin, den killen har ju naturligtvis åkt på öroninflammation IGEN. Vet inte ens vilken i ordningen det är det här året. sjätte eller nått.
Snälla underbara farmor åkte upp med robin till närakuten när jag stog med färg över hela mig. så han sover där inatt. men hoppas på att få hem honom så tidigt som möjligt imorgon. saknar honom som tusan!!

Tack ALLA underbara vänner för alla SMS idag! Vart kanske inte så mycket firande direkt, men det var ju såhär jag ville fira min födelsedag!

Jerry har ringt 3 ggr idag. Inte så långa samtal direkt. Men det blir väl dyrt ändå. Verkar som om han saknar oss en massa. Fast han har det trevligt och varmt och skönt. Men det är väl värre nu när vi fått tillträde till lägenheten och han hade velat vara med och så. Men han kommer "snart" hem. Kommer sakna ihjäl mig, men har ju saker att sysselsätta mig med så att tiden går fort iallafall nu.

Nej, MÅSTE sova nu... min händer klarar inte mer skrivande. och ju fortare jag somnar desto fortare får jag träffa robin!! =)

Inga kommentarer: