tisdag 23 september 2008

IRRITERANDE!!!

Ännu en sömnlös natt, börjar bli bra trött på dessa nu!
Varför så svårt att somna?! För när jag väl somnat, så sover jag som en stock. och är näst intill omöjlig att väcka. Eller vaknar utav robin gör jag ju, men av klockor och telefoner så är det som om jag inte hör dom. eller ignorerar dom i sömnen på nått sätt.

Visst att jag känner mig stressad, men det gör jag ju nästan jämt. Även när det inte finns så mycket att känna sig stressad utav. Jag är sådan bara! Och kommer väl alltid vara.

Gick iallafall och la mig, men efter en och en halv timme gav jag upp. och gick upp och diskade och sen vek alla robins kläder. Skulle ju lika gärna kunna börja med att packa såhär på nätterna, när jag ändå inte kan ligga kvar i sängen för att det kryper i kroppen. Men vet inte vad jag ska ta tag i näst. Nu är det ju bara jobbiga saker att packa kvar, som dessutom ger en massa oväsen, och det kan jag inte direkt ta tag i klockan 04 på natten/morgonen. Då tror jag att någon argsint och irriterad granne knackar på dörren inom kort.

Någon som har nått bra tips hur man kan somna lätt?! för jag har gett upp..
När man dessutom sover dåligt. så är det ju inte så konstigt att jag ständigt har huvudvärk heller.. visst, nu har jag alltid huvudvärk oavsett om jag sovit i 3 timmar eller i 12. Men det kanske iallafall skulle kunna lindra huvudvärken något. Kanske slippa några fler dagar i veckan än i nuläget!

Nej, ska ut och röka en cigg. sen måste jag ta och försöka igen.. det märks väl om jag lyckas. Då det är NOLL bra på tv:n den här tiden, så är det här bästa sättet att fördriva tiden, och dessutom försöka bli trött på!

Inga kommentarer: