lördag 13 september 2008

Bröllop och Barnafödande.

Tanken när jag gick och la mig i torsdags natt var att jag skulle sova länge på fredag morgon för att klara av dagen. Somnade vid 05. väcks utav telefonen halv nio, Karro ringde i panik då hennes vatten gått och hon hade börjat få värkar.
Det var bara upp, packa allt som jag skulle kunna tänkas behöva inför bröllopet. och åka dit.
Vilket jag lovat henne tidigare att jag skulle, och ville göra. =)
Kom dit vid tio tiden och sprang emellan att göra iordning mig till att försöka lugna ner henne som hade så ont. De skjutsade hem mig när de åkte upp till bedömningen kl 14.

Hem, gjorde mig iordning i panik det sista. Vart inte nöjd med kvällens outfit alls, men lite sent påtänkt då. Det var bara att sätta på sig skorna och gå iväg. Upp till Beckis och Micke för de sista, där vi samlades en del och gick till kyrkan.

Underbart bröllop. Och Martina var SÅÅÅÅ vacker, kan inte beskriva. Aldrig sett en vackrare brud. och allt vart verkligen perfekt. Underbar mat, underbart sällskap,underbar lokal och dekorationen går inte att beskriva, god dricka, jätte fina tal, mycket dans och fest. Ja verkligen hela kvällen var underbar!! Tror de kommer minnas kvällen som enbart bra och lyckad. så som det ska vara!! Kommer själv att minnas den för livet med.

Klockan ett stannade musiken och det var dags att gå vidare. Vart Bj. aldrig varit där själv, men nu var det första gången! Kom dock dit vid två, så stod och velade en stund om vi verkligen skulle gå in eller inte. men det vart in och sen dansgolvet tillsammans tills det stängde. Jätte kul.

Hade missade samtal från thomas vid halv elva. trodde ju självklart att lillprinsen kommit då. och sen hade jag ett missat samtal imorse vid nio. då jag självklart sov som en stock, och då inte vaknade av klockan. Men pratade med honom nu vid två, och lillprinsen hade kommit vid tolv. Han visste inte exakt, visste inte ens vad han vägde då de inte vägt honom än. Men får väl reda på det vid ett senare tillfälle. STORT GRATTIS TILL MAMMA KARRO OCH PAPPA THOMAS!! Jätte glad är jag!! nu vill man ju bara träffa den lille. =)


Och Grattis än en gång till Martina och Danne. Togs över 400 kort med kameran igår, visst alla blev väl kanske inte bra. men kort finns det, och kommer att läggas ut på pixbox. ska göra det på en gång. så ni som hittar dit, bli vän med pillan85.. så kan ni se korten sen!
HÄR KOMMER TVÅ KORT IALLAFALL PÅ DET VACKRA BRUDPARET!!




1 kommentar:

Johanna sa...

Hallå Gumman! Tråkigt med mobilen.. Vi struntade i Bj & tog en taxi hem i stället! Va inte så farligt bakis igår men det va ändå drygt att jobba.. Vi har ta en fika när ni kommit ordning i lgh & så.. Åh GRATTIS till tillskottet i familjen :) Kram