söndag 28 september 2008

Nej, nu ger jag mig för idag! Trött som faaan.
Kan ju inte säga att jag hunnit med särskilt mycket, men lite iallafall..

Måste ju upp och fortsätta i morgon med. Och helst med några timmars sömn innan.
Men har skit svårt att sova när jag är så stressad, jätte svårt att varva ner.

Lördag kväll.. eller ja natt, och här sitter man. haha. Livet ser ju inte riktigt ut som det gjorde förut. Skönt det med. Inte alls negativt menat, även om nu de flesta andra är ute och röjer.
Grattis Manda, och hoppas ni får en lyckad kväll även utan mig ;)
Ja, det är ju som sagt fest ÖVERALLT ikväll.. Men festa får det bli när jag är klar med allt vad det gäller målning, packning och flytt. Då kanske man kan ha kul med, utan att ha ångest!

Pratade med Jerry tidigare och idag hade det visst regnat lite, men han hade bara tyckt att det var skönt, eftersom de haft det ENORMT varmt hittills. Och han som har astma kanske inte tyckt att det vart sådär jätte kul med andningen när det vart så kvavt.

Imorn så kommer Markus (tror jag?!) upp till lägenheten och ska tapetsera. och sen skulle pappa komma med, han sa att han skulle hjälpa till och måla. men han ville att jag skulle ha med mig robin, så vi får väl an se hur det blir.. skulle tro att han kommer få sysselsätta robin istället.. *skrattar* Men det tycker han väl är roligare med. Får se om robin är piggare i morgon än vad han har varit igår och idag! stackarn. Hoppas verkligen att detta penicillin tar bättre och att det håller sig borta ett tag nu!

Sen på måndag blir Lill Killen 2 år. Helt sjukt. Han pratar hur mycket som helst nu, jerry kommer bli chockad när han kommer hem. för det har verkligen hänt jätte mycket bara den senaste veckan! Roligt och se. Även om det ibland är lite svårt och räkna ut vad han säger.. *S*

Nej, nu blir det sängen! god natt på er. festa lugnt ikväll nu!! ;)

Inga kommentarer: