tisdag 30 september 2008

Tanken var ju att jag skulle börja packa när jag gick upp. men hamnade här.
Har iof betalat sista räkningarna, så någon nytta har jag gjort iallafall!!

Trött som FAN idag. Fattar inte.. och ändå tog jag sovmorgon! sov hela 8 timmar.
Inte gjort det på en evighet känns det som..

Ja, ingen titt i lägenheten idag iallafall. Orkar inte. kommer få sån ångest om jag åker upp och ser hur mycket som är kvar.. så jag stannar hemma!! Punkt slut.
Ska upp dit i morgon hela dagen istället.. så kan jag fixa klart allt då, förhoppningsvis!

Tack alla som skickade meddelanden igår, är kass på att svara! eller jag stog med färg upp till knäna, så det var inte så lätt.. men ska försöka få iväg svar till alla idag!

Nej nu ska jag gå och göra nått vettigt..
Tänker på er Martina!!!

Inga kommentarer: