torsdag 25 september 2008

Vilken kväll.. fy fan!!
Robin och jag har bråkat konstant i ungefär tre timmar.
och då menar jag tre timmar då han skrikit i ett, slagits, kastat sig på golvet, kastat saker omkring sig, haft ner ALLT i sin väg, slagit i dörrar/väggar, ja i allt som han kunnat slå på.

Stackars Hanna som suttit här och ungefär tittat på.
Försökt med allt, sova, mat, välling, dricka nått, mysa, ja ALLT!! Utan resultat.
så efter den här kvällen tror jag Hanna ALDRIG kommer skaffa barn. haha.

Nej, men jag är helt SLUT. Det tar så otroligt mycket på krafterna, och det går liksom inte att göra nått som sagt. Ta honom ifrån det han "gör fel" och sätta honom någon annanstans. Ja visst han blir jätte ledsen, men finns det inget som han kan slå på eller kasta där, ja då börjar han göra illa sig själv, som att dunka huvudet i vägen/klinkersgolvet. Man får inte ta upp honom, ändå vill han upp. Man får inte sätta ner honom, ändå vill han ner. INGENTING FUNGERAR!!!
VAD GÖR MAN?!?!?
Nu var det ett tag sedan han hade dessa utbrott, men det här varade i tre timmar.. vilket de andra verkligen inte gjort..
Det är verkligen inte lätt och vara förälder kan jag ju säga!
Dessutom inte nu när inte jerry är hemma, han som alltid funkar bra med Robin.
Det är nästan bara mig han blir så här emot, och ändå så försöker jag på de sätt som jerry gör, och som fungerar när han gör det.

Och vet att det inte beror på öroninflammationen, för han blir vanligtvis mest trött och seg när han har det, och visst ledsen om han har ont. Men han har liksom inte ont, det märks.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han inte är likadan imorgon när vi ska sova hos mamma, för då får jag frispel.. Inte alls lika kul när det är människor i närheten. Visst, Hanna och de i familjen är väl rätt vana vid det här laget.. Men såna som man inte känner lika bra.

Ska snart hoppa i säng jag med, det ser FÖRJÄVLIGT ut här hemma efter Robins raseri utbrott, men orkar verkligen inte med att städa nu. Om han dessutom vaknar och mår dåligt i natt, så behöver jag iallafall ha fått sova lite. Har ju morgondagen på mig. Han vaknar väl ändå rätt så tidigt, trots att han somnade så sent.

Nej God Natt!!

Inga kommentarer: