torsdag 4 september 2008

Inte kunnat sova alls. Mina tankar går bara runt, runt, runt med allt gällande jobbet.
Kommer inte fram till nån lösning som egentligen känns bra.
Men man måste ju ha en inkomst. Nu har jag ju 2 jobb, men klarar mig inte enbart på den ena.
Och att vara tjänstledig från Ica i all evighet känns inte som en bra lösning.

TROR jag nästan bestämt mig hur jag ska göra, men måste tänka lite till.
Hur bra det nu går när man inte sovit något alls. Känns som om besluten man tar inte kommer vara särskilt bra och genomtänkta EGENTLIGEN. Men måste ju bestämma mig.
För allas skull.

Jag verkligen AVSKYR det där stället just nu, och vill helst inte sätta min fot där igen, men samtidigt så det schemat jag fått nu (det nya) passar verkligen perfekt in i våra liv. Speciellt nu när Jerry kommer att börja jobba kväll. Kommer inte hitta något annat jobb med det schema jag fått.

Ska försöka att sova en stund nu.. måste. annars kommer jag inte orka med den här dagen.
Varför ska det vara så svårt att ta ett vettigt beslut, som man sedan vet kommer funka??!!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Beslut e inte lätt.... kommer dem tyvärr aldrig bli heller ;)
Tänk en gång till och sen kör du!

Du... kan du inte ändra tidsinställningen till Sthlm så man ser NÄR du skrev ditt inlägg....

Kram hjärtat