måndag 29 september 2008

Jag orkar inte mer nu..

Tror att jag kommer att stessa sönder mig vilken dag som helst nu.
Lägenheten klockan nio i morse.. sen så kom pappa och hjälpte mig och måla klart i ena rummet. Sen satte jag mig och målade robins garderob, vilket pill-göra. Men kul också.

Sen så var det hem till Ulla och träffa Robin. Äntligen! sen så vart det mat och tårta, och en massa gos, för att sedan springa tillbaka till lägenheten igen.
Där vart det till att fortsätta med garderoberna.. ändå inte klart än.
Sen så kom Markus vid sju tiden, och så tapetserade vi vardagsrummet tillsammans.
Imponerad utav mig själv där, även om det kanske inte vart 100% bra.. Hoppas på att kunna lösa problemet i morgon. Annars lägger jag mig ner och gråter..
Sen skulle ju allt rengöras.

Kom precis hem.. Hur mycket som helst kvar och göra. Hur ska jag hinna allt?!
Ska tapetsera vårat sovrum klar, golvlisterna ska upp.. Allt ska målas klart, sen ska all skyddspapp och tejp bort. Sen så ska jag hinna packa klart här hemma med. Vilket bara det, säkert skulle ta tre dagar.. så jag har PANIK just nu!
Men ändå så känns det rätt bra att göra allt själv.. om nu resultatet blir okej. Kräver inte att det ska bli jätte jätte bra, men att man ska kunna bo där utan att skämmas.

Inte bestämt mig än om jag ska börja med att packa lite till, eller om jag ska lägga mig ner och sova. Min kropp skriker efter sömn. Vart ju inte många timmar i natt. Dels för att jag har svårt att somna, sen så springer man ju och kissar var 20:e minut. blir galen. och NEJ är inte gravid.

Fick negativt besked om man jobbansökan där med.. lycka till nästa gång.
Ja, får väl se när nästa jobb som lockar kommer... kan ju dröja!!
Men måste ju få nytt... vet ju inte riktigt än om jag kommer klara av att fortsätta heller.
det visar sig väl, och nu när mamma slutat med så kommer det bli jätte tomt. konstigt, vi har ändå jobbat där tillsammans jämt, sedan jag började för lite över 9 år sedan.

Nej.. orkar inte skriva mer. kort från robins 2-års dag kommer en annan dag!

Inga kommentarer: