lördag 27 september 2008

STRESSAD!!!

Kan man känna sig mer stressad än jag gör just nu?!

Nu har nedräkningen tills jerry kommer hem, vilket också betyder att nedräkningen till flytten, och då PERNILLA ska vara klar med ALLT! *HJÄLP MIG*
Det är enormt med packning kvar.. inte hunnit långt alls, om man tittar på hur mycket som egentligen ska med.

Var till lägenheten idag, och målade en sväng. Slutade med att jag inte orkade, då skaftet till rollern inte fungerade till den enda rollern som gick att använda. Så jag fick stå på den där JÄVLA stegpallen och vingla och rolla längst upp mot taket. Och vågade inte ta i så mycket för jag var rädd för att jag skulle ramla. SÅ ja, ingen bra idé. och tror inte att resultatet blev så bra heller.. eller jo, på väggarna, men som sagt mot taket.. suck..
så målade robins kommande rum, och gav mig inte ens på vardagsrummet.
Men det är MYCKET kvar och måla. men ska dit imorgon med, och förhoppningsvis kanske man får lite hjälp från någon räddande ängel eller nått. för fan att göra det själv.
trodde lite för mycket på mig själv där.. haha..
Det värsta är väl att ALLA är väl bakis imorgon eftersom det är fester överallt idag känns det som..

Jag och robin sov som sagt hos mamma min inatt, där det var middag igår med syster, mamma, två gamla jobbarkompisar. Jätte trevligt var det! och underbar mat!!
Men Robin var väl kanske inte på sitt bästa humör, så fick lägga rätt mycket tid på honom. först trodde jag bara att han blivit övertrött och vägrade sova. Men det visade sig sen att han nog hade väldigt ont i öronen, för han somnade sittandes, men så fort man la honom ner, så vaknade han igen! så det blev att han somnade när han satt upp, och jag höll hans huvud i mina händer, och sen bulla upp honom så högt det bara gick, i nästan sittande ställning. sen sov han väl sisådär i natt!! Men trevligt var det iallafall!!

nej måste ta tag i packandet!!! Önska mig Lycka till!!

Inga kommentarer: