lördag 6 september 2008

Uttråkad...

Snart får jag besök av Hanna. Håller på att dö här utav ensamhet snart..
Inge kul och vara själv, speciellt inte när man inte vill det. OKej, de dagar man valt att spendera i sin ensamhet. Men det här är ingen sån dag.

Mår betydligt mycket bättre nu iallafall. Skönt. Trodde verkligen att mitt huvud skulle sprängas imorse vid sex-tiden då jag vaknade och var tvungen att springa upp och försöka bota min huvudvärk med 2 alvedon. Dessa jävla alvedon. Men de funkade faktiskt bra imorse, och kunde också somna om när de väl börjat få min huvudvärk att försvinna lite. Skönt.

Annars har jag verkligen inte gjort ett skit idag, annat än att legat på soffan och tittat på tv. och ingenting bra har det varit heller.. alltså en massa bortkastad tid egentligen.

Skulle ju behöva börja packa inför flytten, men idag var absolut ingen sån dag. Får ta det imorn kanske.. Men vart fasiken ska man börja?! Vi har ju saker överallt.. och man tycker ändå att det är saker som man skulle kunna behöva nu den närmsta månaden. För även om vi fått inträde redan den 23:e så kommer vi ju iallafall inte att flytta förrän jerry kommer hem. Det är ju mest bara målning som gäller för mig då, och att packa allt. Sen så kan man väl köra dit mindre nödvändiga saker kanske.. men jag är ju inte så stark som jag vid såna här tillfällen faktiskt önskar att jag vore. Då hade ju det problemet varit löst!

Nej, ska sitta här och rulla tummarna nu tills Hanna kommer. Hej!

Inga kommentarer: