onsdag 24 september 2008

Ja, då var man 23 då!! Vad stor jag blivit.. *asg*

Ska snart åka iväg till lägenheten och börja.. är rätt mycket som ska hinnas med idag.
får se hur det går..
skulle till karro och thomas med, hade tänkt göra det innan, men inge svar på någon av lurarna, så de sover nog.
Sen får vi se när lilla Hanna Panna vaknar, hon skulle ringa då innan hon kom.

Men mycket stolt över mig själv att jag faktiskt tog tag i packningen igår, hela 6 lådor till.
Så nu har man iallafall kommit en LITEN bit på väg. men mycket kvar som sagt!
Gick igenom alla gamla kort med.. vad med kort man har, och mycket roliga minnen. haha.

Robin har fortfarande feber, men inte lika hög som igår. så det ska nog gå bra att vara hos farmor.. han älskar ju henne!
och vi med!! =)
Men annars får hon väl ringa, så får man komma och hämta honom.

Lite ångest börjar man ju få för att man ska börja jobba på Ica igen om knappt en månad. nej, vill verkligen inte.. men hur fan gör man då!? kan ju inte göra så mycket. Hoppas bara att det kommer att gå bra denna gång. annars vet jag inte alls vad jag gör.

Hittade mina bortsprugna recept igår, så nu ÄNTLIGEN kan jag börja med medicinen. Så skönt, hoppas bara att de kommer hjälpa, och att man inte kommer att må för illa. För det vill jag inte. Illamående är ju nästan det värsta jag vet! Men om det hjälper så är det kanske värt det.
Vi får se hur det går helt enkelt..

Nej, ska åka nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp vi åker på söndag så fort jag kan komma ifrån jobbet.
Vill du komma på fest på lördag så ring men jag antar att du har fullt upp.. Ring om du har lust o parta lite:)
Hemma hos Linda..

annKarolina sa...

grattis (igen) gumman!! Usch o fy vad jag tycker synd om dig, ingen alls uppvaktning (vad jag vet iaf?) på din födelsedag! Hoppas vi kan fira dig sen ordentligt ist! Undrar hur det går för er med målandet i nya lgnhten :) Spännande! Om du blir där imorn kanske vi kan ta oss en prommis o kika in :) Vi hörs av iaf, massa pussar o kramar från oss