onsdag 17 september 2008

Det vart en sväng upp till K och T och lille Adrian igår kväll. Han är ju för mysig. Tänk att Robin med varit så liten, och till och med mycket mindre.. vilket man inte minns idag!
I vilket fall så var han väl inte helt av med infektionen, så de skulle åka upp 2ggr per dygn och få antibiotika. Men Han är ju såå söt, så man inte kan sluta titta på honom.
Ska lägga upp bild med. Sen om jag får tillstånd utav familjen så ska jag lägga upp den lilla filmsnutt som jag filmade igår med.

Ja, snart åker älsklingen dåå... KOMMER SAKNA HONOM!!
Försökt att förklara för Robin nu i en veckas tid att pappa ska åka bort, men att han kommer hem sen, och att robin ska vara med mamma under tiden. Men tror ju då inte riktigt han förstår. även om han svarar ja, och det låter som om han förstår.

Lägger upp en liten film på Danne och Martina från bröllopet. =)


1 kommentar:

Christin sa...

ÅÅhh va avis jag blir! Vill också träffa dom, men är förkyld.. så måste ju vänta =( men vad skönt att dom fick åka hem. Vart är det Jerry har åkte då? Fyy... jag avskyr å va själv.. inge roligt alls. Men du har ju din lilla prins iaf =D så ni får ta hand om varandra! =) Nu måste jag ringa till Karro tror ja.. hehe.. stackars dom. Måste bli riktigt terrade nu! *ler* Bebbe för oss får nog vänta ett lite.. ska leva på alla andras ett tag till tror ja, hehe. Kraam kram!